Van 2e Kerstdag tot nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Rob Megens - WaarBenJij.nu Van 2e Kerstdag tot nieuwjaarsdag - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Rob Megens - WaarBenJij.nu

Van 2e Kerstdag tot nieuwjaarsdag

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

27 December 2013 | Thailand, Ko Chang Tai

Tot en met nieuwjaarsdag zitten wij in het resort Ramayana op Koh Chang. Een prachtig resort op een tropisch eiland met hagelwitte stranden. Een mooie plek om onze gezamenlijke vakantie af te sluiten. Een kort verslag dus van deze afsluiting.
De eerste dag rustig aan gedaan. De tweede dag naar het witte strand geweest. De derde dag naar de waterval en het witte strand. De vierde dag een vaartocht langs 10 eilanden om te bekijken en om te snorkelen. Daarna weer rustig aan. Kortom een heerlijke ontspannen afsluiting van drie weken Thailand waarin we veel gezien en beleefd hebben.
Een onvergetelijke reis.

• 31 December 2013 - 13:59

Henk Megens:

dank voor de nieuwjaarswens. jullie ook een fijne jaarwisseling en een goed, liefdevol, mooi en gezond nieuw jaar!!!! goede reis en take care!. liefs Hanneke en Henk