Tweede Kerstdag - Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Rob Megens - WaarBenJij.nu Tweede Kerstdag - Koh Chang - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Rob Megens - WaarBenJij.nu

Tweede Kerstdag - Koh Chang

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

26 December 2013 | Thailand, Ko Chang Tai

De wekker gaat om 05.20 uur. Voor de zekerheid toch maar 10 minuten eerder.
Om 6 uur worden we opgehaald om naar het vliegveld te worden gebracht.
Ons vliegtuig vertrekt om 9.15 uur van Chiang Rai naar Bangkok.
We krijgen een ontbijt box mee en drinken nog een kop koffie die speciaal voor ons wordt gezet.
Om 6 uur staan wij klaar maar helaas nog geen vervoer. Dat gaat nog een kwartier duren. Dan nog maar een kop koffie.
Om 6.15 is de chauffeur er en vetrekken we.
De voorruit is continu beslagen. Om 10 voor half negen komen we aan op het vliegveld. We rennen naar binnen en checken in. Het vliegtuig vertrekt op tijd en om half 11 staan we op de luchthaven van Bangkok. Wij wel en ook degene die ons op stond te wachten namens de reisorganisatie.
Helaas stond ons busje op de verkeerde luchthaven van Bangkok. Na ruim anderhalf uur was hij er en vertrokken wij richting Koh Chang. De reis die normaal 5 uur duurde deed de chauffeur in 4 uur. Om 5 uur konden we, dankzij deze dolle rit, als laatste auto op de pont. Rond 6 uur kwamen we aan op ons resort. De chauffeur reed er eerst voorbij. Toen reed hij ondanks onze waarschuwingen naar een ander resort om ons uiteindelijk naar het goede te brengen.
Een warme ontvangst volgde.
Daarna douchen en diner met show. Sarah aan de telefoon gehad (Viber) Daarna met de shuttle naar het witte strand en winkelgebied.
Om half 11 weer terug. In de Shuttle kennis gemaakt met een jong stel uit Keulen die hier hun vakantie afsloten. Zij waren in Cambodja geweest dat heel veel indruk op hen had gemaakt.
Daarna met Anna gebeld via Viber. Nog een cola met rum als slaapmutsje en dan naar bed.
Einde van een drukke bewogen dag.