Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Rob Megens - WaarBenJij.nu Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Rob Megens - WaarBenJij.nu

Chiang Rai

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

24 December 2013 | Thailand, Chiang Rai

Vandaag staat er veel op het programma. Hieronder een opsomming van ons pogramma:
Full day sight seeing tour Mk1+
- The white temple “Wat Rong Khun”
- The black house – The private Residence of National Artist
- The Monkey Cave
- Maesai – The Birmese border Town
- The golden Triangle – Opium Museum
- The boat trip on the Mekong River via Donzaaw in Laos
- Chiang Sasu (Ancient city)
- The community of 5 tribes on the way back.
Dit laatste onderdeel hebben we gelukkig gelijk na de witte tempel gedaan. Het was anders en te laat en te donker geweest,
Rond 17.30 uur terug volgens het programma. Dat werd dus een beetje later. Rond 19.00 uur werden we afgezet bij de avondmarkt.
Eerst een restaurant gezocht. Dat ging vrij snel.
Het restaurant was net 3 maanden open en de meisjes werden nog ingewerkt.
Al het personeel was nog wat onwennig en heel gedienstig.
We bestelden en zowel de sfeer als het eten was bijzonder goed.
Toen wij bijna klaar waren kwam er een Italiaans stel naast ons zitten.
Een amusant gesprek volgde. Wat een prachtige klank hebben Italianen als zij engels spreken.
Daarna nog even over de markt gelopen en ook daar kwamen we bekenden tegen en wel het Zwitserse stel dat wij de dag ervoor bij de bushalte hadden afgezet.
Ook hier even mee gesproken. Top.
Daarna terug naar het hotel met de TukTuk voor 60 Bath.